Μετά από πολύυυυυυυ μεγάλο διάστημα απουσίας από το blog, και επειδή δεν μου αρέσει που το παραμέλησα έτσι (κακό facebook που με μάγεψες!!!...) λέω να εξιλεωθώ κανονίζοντας μια μικρή συνάντηση για να σας δείξω τι φτιάχνω αυτό το καιρό: νέα κοσμηματάκια (αλλά και παλιά εξελιγμένα...), ιδέες για δώρα αλλά και πασχαλιάτικες λαμπάδες!!!
Θα χαρώ λοιπόν να σας δω αύριο, Τετάρτη 28/03/2012, 18.00-21.00 στο καφέ The Wee Dram (Κονοπισοπούλου 23 & Λογοθετίδη, Αμπελόκηποι), 1' λεπτό περπάτημα από το μετρό Πανόρμου, για να γνωριστούμε από κοντά, να πιούμε το καφεδάκι μας και να ανταλλάξουμε ιδέες για μελλοντικές δημιουργίες...
Φιλάκια πολλά
Ανθούλα
Easy 4th of July Snack Board (with Quick Party Appetizers)
-
This easy 4th of July Snack Board is packed with patriotic appetizers that
come together with simple grocery store shortcuts. Mini hot dogs,
cheeseburger m...
Πριν από 5 ώρες








